שירות יעוץ לאזרח (שי"ל) 
מתן מידע והכוונה במיצוי זכויות ללא עלות לתושבי המועצה

השירות פועל מטעם משרד הרווחה ומועצה אזורית שומרון, באגף לשירותים חברתיים ובשיתוף מרכז עוצמה.
השירות מנגיש מידע שימושי לחיי היום יום, מסייע ביצירת קשר בין האזרח לגורמים ציבוריים ופרטיים, ונותן מידע, הכוונה, ייעוץ ועזרה במימוש זכויות וחובות.
הייעוץ ניתן ע"י מתנדבים בעלי ניסיון בתחומם.
בין תחומי הייעוץ:
מידע על זכויות, ביטוח לאומי, דיור ושיכון, דיני משפחה, מקרקעין, ראיית חשבון, דיני עבודה, שירותי מועצה (ארנונה, חובות), זכויות טרור בכבישים, סיעוד, עזרה במילוי טפסים ועוד.


יצירת קשר:

למילוי טופס מקוון לחצו כאן

תחנת מרכז שומרון – שלוחה ראשית

מיקום: קניון ברקן, אזור תעשייה ברקן

קבלת קהל בימים: א': 10:30-12:30, ד': 13:00-15:00

ליצירת קשר טלפוני והשארת הודעה בכל עת: טלפון: 03-9061144

תחנת גב ההר

מיקום: מנהלת גב ההר

קבלת קהל בימי ג': 15:30-17:00

ליצירת קשר טלפוני והשארת הודעה בכל עת: טלפון: 02-5482155

תחנת צפון השומרון

מיקום: מנהלת צפון השומרון

קבלת קהל בימי ד': 15:30-17:30

ליצירת קשר טלפוני והשארת הודעה בכל עת: טלפון: 052-5038655

השירות מופעל ע"י המועצה האזורית שומרון, משרד הרווחה ושי"ל – שירות יעוץ לאזרח.

 

יפעת שריפי
רכזת שי"ל (שירות יעוץ לאזרח)