למכרזי מועצה אזורית שומרון ושח"ק לחצו כאן 


אגף רכש חוזים והתקשרויות אחראי על תחום המכרזים, חוזים וההתקשרויות של מועצה אזורית שומרון.
האגף נותן שירותים לכלל אגפי ומחלקות המועצה.
האגף מרכז גם את עבודת ועדת מכרזים המשמשת כוועדת חובה המורכבת מנציגי ציבור.

תחומי הפעילות של האגף:

  • הכנת כלל החוזים/התקשרויות במועצה וניהולם עד סיום תוקפם ומימושם.
  • ליווי ועדות מקצועיות בהליכי הגדרת הצרכים והכנת החומרים המשפטיים והמקצועיים למכרזים.
  • הכנת מסמכי המכרזים, פרסומם וניהול כלל הליכי המכרז.
  • טיפול בהליכים הפטורים ממכרז.
  • הכנת מסמכים לוועדות המכרזים, ניהול הועדות ויישום החלטות ועדות המכרזים.
  • קיום קשר עם הזוכים ו/או ספקים לחתימת ההתקשרות והפעלת הפרוייקט/העבודה, ועם זוכים ו/או ספקים שההתקשרות עימם פטורה ממכרז, לצורך יצירת ההתקשרויות בפועל.

פרטי יצירת קשר

לבנת (ליבי) גיספן
מנהלת אגף רכש מכרזים והתקשרויות

ספיר ממברג יוסף
רכזת אדמיניסטרציה וערבויות | מענה טלפוני: בימים א'-ה' 09:00-15:00

דקלה יהושע
משפטנית - מנהלת תחום חוזים והתקשרויות | מענה טלפוני: בימים א'-ה' 09:00-15:00

מוריה אלקלעי
משפטנית - מנהלת תחום חוזים והתקשרויות | מענה טלפוני: בימים א'-ה' 09:00-15:00

דרור פדאל
רכז רכש ולוגיסטיקה