לוח דרושים
גודל טקסט      
ישובי המועצה
תעשייה
רבנות שומרון
תיירות
פניות ציבור
מועצה בחירום
יזכור

לוח דרושים

מועצה אזורית שומרון מפרסמת הצעות עבודה לכלל תושביה.

המודעות מפורסמות חודש אחד בלבד.

תנאי העבודה ודרך ההתקשרות בין עובד למעביד על אחריותם בלבד.

המעונינים לפרסם באתר יפנו בדוא"ל

 

לכתובת: minhelet@shomron.org.il

 

דרוש חשב שכר לעיריית אריאל

משאבי אנוש / מכרזים / 57159

מכרז פנימי וחיצוני 07/2017 - חשב שכר
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: גזבר העיריה
היקף המשרה: 100% משרה

תאור תפקיד:
1. הכנת תשלומי שכר לעובדים.
2. יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות הפנסיה, לקרנות השתלמות, לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.
3. וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.
4. בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ושל מרכיבי השכר.
5. הפקת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר וביצוע ניתוחים עליהם.
6. הדמיית תקציבי השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר ותנאי רווחה.
7. ביצוע הנהלת חשבונות עפ"י דרישת גזבר העירייה.

דרישות התפקיד:
1. תעודת בגרות מלאה (עדיפות לבעלי תואר אקדמי).
2. תעודת חשב שכר.
3. לפחות שנתיים נסיון מקצועי בתפקיד דומה בתחום ניהול השכר בארגון.
4. סדר וארגון.
5. נכונות לעבוד בשעות נוספות.
6. שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
7. ידיעה ביישומי מחשב.
8. עמידה במבחני התאמה לתפקיד.

את ההצעות בצירוף מסמכים ותעודות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני: manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, כ"ח באדר, תשע"ז, 26/03/2017.

בברכת הצלחה למועמדים, נאוה בן הרוש מנהלת משאבי אנוש
15/03/2017

לעיריית אריאל דרושים/ות

לעיריית אריאל דרושים/ות

מכרז 02/2017 חשמלאי מוסמך 100%
מכרז 03/2017 פקח עירוני מסייע
מכרז 07/2017 - חשב שכר

כמו כן, סייעות בגני ילדים – מחליפות
סייעות בגני ילדים צמודות / רפואיות.
מלווים בהסעה לתלמידים הלומדים מחוץ לעיר.

המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד.
נוסח המכרז נמצא באתר העירוני www.ariel.muni.il
קורות חיים כולל תעודות והמלצות ניתן לשלוח למייל: manpower@ariel.muni.il
או לפקס: 03-9061851 טל לבירורים: 03-9061615
15/03/2017

מטפלות למעון קרית נטפים

15/03/2017

ליישוב עינב דרושים מנכ"ל יישוב, מנהלת מעון

15/03/2017

לשילה הקדומה דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר

לשילה הקדומה דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר.
תיאור התפקיד: קבלת לקוחות, מכירה בחנות, הכנת קפה והגשת מזון, עבודות מחשב ותפקידים שונים נוספים. עבודה מעניינת באווירה מדהימה.
עבודה עד 17:30, זמן סגירת האתר.
דרישות התפקיד – דיבור אנגלית שוטף חובה, יחסי אנוש מעולים, מאור פנים, ניסיון במכירות יתרון, חריצות, גיל 18 ומעלה. אפשרות לעבוד עד17:30 – שעת סגירת האתר,

לפנות למייל art@telshilo.org.il או 0527966630 מוריה
בנוסף דרושים ממלאי מקום לתפקיד הנ"ל שלא על בסיס קבוע.
דרישות התפקיד – זמנים גמישים פנויים לעבודה
15/03/2017

לחברת הארכיברים דרוש/ה קלדן/נית

לחברת הארכיברים דרוש/ה קלדן/נית
מיקום המשרה: ברקן
היקף המשרה: מלאה, שעות נוספות במידת הצורך.
שעות עבודה 08:00-17:00, שעות נוספות במידת הצורך
עדיפות לאזורי מגורים: השומרון, פ"ת וראש העין

דרישות התפקיד:
הקלדה בשיטה עיוורת ואנגלית-יתרון
יכולת עבודה בצוות.
אדיבות, סבלנות ויחסי אנוש.
נכונות לעבודה בשעות נוספות במידת הצורך.

קו"ח ניתן להעביר ל:
מייל: hilas@archiv.co.il
פקס: 03-9066017

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
15/03/2017

דרוש/ה מזכיר/ה כללי/ת

לחברה גדולה ומתפתחת בא. ת. ברקן דרוש/ה מזכיר/ה כללי/ת
לעבודה אדמיניסטרטיבית וניהול אנשי שטח.
בעל/ת יכולת עמידה בתנאי לחץ, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים.
למשרה מלאה, ימים א' עד ה' בין השעות 7:30- 16:30.
נא לשלוח קו"ח לפקס 03-9365575 או למייל office@galran.co.il
15/03/2017

דרושים/ות עובדים/ות שאוהבים/ות אנשים לתפקיד אדמיניסטרטיבי וייצוגי

לחברה בתחום הייעוץ העסקי הממוקמת באריאל.
דרושים/ות עובדים/ות שאוהבים/ות אנשים לתפקיד אדמיניסטרטיבי וייצוגי.
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני, ניהול דוחות אקסל.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:30.
תחילת העבודה מידית.

דרישות:
- אסרטיביות ייצוגיות ויכולת עמידה מול אנשים.
- שירותיות, יחסי אנוש מצוינים, סדר וארגון.
- ידיעת השפה העברית על בוריה.
- ניסיון בשיווק ומכירות - יתרון.
- תואר ראשון B.A - חובה.
- שליטה בתוכנת אופיס - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קו"ח יש לשלוח למייל:elih@4.maof.co.il
15/03/2017

דרושה מנהלת חשבונות

למפעל מזון באזור תעשייה אריאל מערב דרושה מנהלת חשבונות למשרה מלאה ימים א'-ה' 8:00- 17:00 , ניסיון שנתיים לפחות
ידע בפריוריטי יתרון .

קו"ח לפקס 153732464104

15/03/2017

דרוש נהג רישיון ג (ספרינטר)

לרשת חנויות ZIP דרוש נהג רישיון ג (ספרינטר) להעברת סחורה בקניונים בכל רחבי הארץ מהמרכז הלוגיסטי בברקן
ימי עבודה: א' – ה'
דרישות התפקיד:
• משרה לטווח ארוך
• ראש גדול
• אחריות
שנות ניסיון: ללא ניסיון – אנו נלמד אתכם את העבודה
אזורים: מרכז
קורות חיים: info@zipnet.co.il
15/03/2017

עובד לארכיון ההיסטורי, ראש העין

מכרז חיצוני - עובד לארכיון ההיסטורי, ראש העין
הגדרת תפקיד

• אחריות על מאגרי המידע הפיזיים והדיגיטליים של הארכיון ההיסטורי ובית מורשת יהדות תימן, ראש העין
• היכרות עם תהליכי תיעוד, מיון סריקה וקטלוג.
• ניהול וסיוע לצוות מתנדבים ומלגאים בארכיון – הקצאת משימות והדרכה בעבודות השונות.
• סיוע והדרכה בחיפוש, איתור ורכישה של תמונות ומסמכים ממאגרי הארכיון לצורכי העירייה, מוסדות והקהל הרחב.
• אחריות על הכנת אוספים, טעינתם לתוכנת הארכיון ולאתר האינטרנט של הארכיון (IDEA-ALM).
• קליטת חומר ארכיוני תיעודי ומנהלי מאנשים פרטיים, ארגונים ומעיריית ראש העין, מיונו ורישומו בארכיון.
• סיוע למנהלת הארכיון ולעובדי בית מורשת בקיום פעילויות חינוכיות, אירועים ומיזמי תיעוד.

תנאי העסקה:
• עבודה בהיקף של 50% משרה

דרישות התפקיד
• השכלה: עדיפות לבעלי תואר בתחומי ארץ ישראל, גיאוגרפיה, היסטוריה, קהילות ישראל במזרח וכיו"ב
• יתרון מובהק לבעלי ידע בתחומי דיגיטציה, עיבוד גראפי ותיעוד
• כישורי מחשב גבוהים חובה.
• ידע במידענות, ארכיונאות, ועבודה בסביבה אינטרנטית
• יכולת ניהולית , עבודה בצוות ובמקביל לעבודה עצמאית.
• נכונות לעבודה מדי פעם גם בשעות לא שגרתיות.

**רק פניות מתאימות תענינה**

• לפרטים:
יסכה 0523-575953 ; yiskaraveh@gmail.com
15/03/2017

דרוש/ה מנהל/ת משרד

לצוריאל חזי, משרד עו"ד
דרוש/ה מנהל/ת משרד
דרישות התפקיד:
ידע בהפעלת מחשב, שליטה באופיס, ראש גדול, שליטה במאגרי ידע, אחריות.
השכלה/ידע בתחום המשפטי- יתרון
מיקום העבודה :אלון מורה, ומידי פעם באזור תל אביב רמת גן.
שכר גבוה, גמישות ותנאים מעולים למתאים/ה
השכלה וכישורים, יש להעביר למייל : tsurielaw@gmail.com
15/03/2017

מורות מ"מ אנגלית ומתמטיקה

לאולפנת צביה רבבה
דרושות מורות מ"מ
במקצועות: מתמטיקה, אנגלית
תחילת העבודה מיידית ועד לסוף שנה"ל .
לפרטים נוספים, יש לפנות למיכל 054-7986411
15/03/2017

דרושה פקידת משלוחים

לחברת ברזל לבניין באזור תעשייה מערב אריאל דרושה פקידת משלוחים
ימים א-ה+ שישי לסירוגין
שעות עבודה:
07:00 עד 19:00/16:00
קיימת אפשרות לשעות נוספות
כולל הסעות מאריאל וא. צהריים
ניתן לשלוח קורות חיים במייל או בפקס: 035461945
irit@neumansteel.co.il
15/03/2017

פקיד/ה עזר למחלקת הנהלת חשבונות לקוחות

באזור התעשייה ברקן, פקיד/ה עזר למחלקת הנהלת חשבונות לקוחות
משרה מיידית.
שעות עבודה 8:00-17:00.
דרישות
יתרון לבעלי ניסיון בהנה"ח וגבייה
מגורים באזור אריאל, ברקן, ראש העין בלבד.
ניסיון מול מחשב חובה.
אופן עבודה:
עבודות פקידות כללית וגביה טלפונית אינטנסיבית

יש לפנות במייל – meirav@gasltd.co.il
או בפקס – 03-9082119

15/03/2017

תופרת מקצועית, פקידות לוגיסטיקה ושירות לקוחות

לחברת רהיטים פוטון העיר/האוס אין הממוקמת באזור תעשייה ברקן דרושים:
1. תופרת מקצועית לתפירה וגזירה של מזרני פוטון
2. פקידות לוגיסטיקה ושירות לקוחות- ניסיון מוכח
קו"ח יש לשלוח למייל : center@housein.co.il ,לפקס:03-6042196 או טלפון 03-6130976
*המודעה לנשים וגברים כאחד
14/03/2017

דרוש נהג חלוקה עד 15 טון

למפעל מזון בא.ת אריאל מערב דרוש נהג חלוקה עד 15 טון .
ימי עבודה: א'- ו' לפרטים נוספים ניתן לפנות בטל' – 03-9068020 טליה
15/03/2017

דרוש נהג עם רשיון ג'

למפעל בברקן , עם משאית 10 טון , דרוש נהג עם רשיון ג' , ואם אפשר המלצות ממקומות עבודה קודמים , ותעודת שחרור מצה"ל .
מייל : vardivarda@gmail.com
15/03/2017

מדריכים/ות לעבודה טיפולית עם ילדים

דרושים לתוכניות התערבות חינוכית בגני הילדים ובבתי הספר בשומרון דרושים מדריכים/ות לעבודה טיפולית עם ילדים.
דרישות:
1. תואר ראשון ו/או תעודה לפחות באחד מהתחומים הבאים:
חינוך לגיל הרך- תכנית שוורץ / חינוך מיוחד / תארים פרא רפואיים/ תרפיה בהבעה ויצירה.
2. ניסיון בעבודה עם ילדים בגיל הרך.
3. עדיפות לבעלי נסיון בעבודה חינוכית- מערכתית.
תיאור התפקיד: עבודה טיפולית עם ילדים הזקוקים לטיפוח והעשרה בתחום הרגשי, החברתי וההתפתחותי בתוך מסגרת הגן או בית הספר. הדרכת הצוותים החינוכיים והדרכת הורי הילדים המטופלים.
למתאימים יתקיים יום ראיונות משותף.
קורות חיים יש לשלוח למייל proyektimpd@shomron.org.il
תחילת עבודה במיידית!
15/03/2017

דרוש נהג חלוקה עד 15 טון

למפעל מזון בא.ת אריאל מערב דרוש נהג חלוקה עד 15 טון .
ימי עבודה: א'- ו' לפרטים נוספים ניתן לפנות בטל' – 03-9068020 טליה

14/03/2017

נהג עם רשיון ג'

למפעל בברקן , עם משאית 10 טון , דרוש נהג עם רשיון ג' , ואם אפשר המלצות ממקומות עבודה קודמים , ותעודת שחרור מצה"ל .
מייל : vardivarda@gmail.com
14/03/2017

מנהל/ת משרד לעמותת מחקר

דרוש/ה מנהל/ת משרד לעמותת מחקר דרוש/ה מנהל/ת משרד נמרצ/ת ויסודי/ת בעל/ת מודעות ציונית גבוהה
תיאור התפקיד:
• ריכוז כלל פעילות המטה של הארגון
• ניהול לו"ז הארגון וקביעת פגישות
• מעקב ובקרה על יישום יעדים תקציביים של הארגון.
• ניהול דיווח כספי שוטף של פעילות הארגון
• קשר עם גורמי חוץ, כגון: רשם העמותות, משרדי ממשלה, ועדת הביקורת, רו"ח ועוד
• קשר עם ספקים ועם צוות העובדים
• עבודה בשיתוף פעולה מלא עם צוות המשרד
• התחלת עבודה מידית
• משרה מלאה
דרישות:
• ניסיון בניהול משרד / ניהול אדמיניסטרטיבי/ פיננסי - חובה
• ידע נרחב ביישומי office ואינטרנט - הכרחי.
• עצמאות ויכולת למידה מהירה.
• גמישות, יוזמה, יכולת פתרון בעיות ויצירתיות.
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות ונכונות לעבודה מסוג זה.
• יחסי אנוש מעולים
• עברית- רמת שפת אם, שליטה באנגלית- יתרון
• תואר ראשון/לימודי תעודה בחשבונאות/ מנהל עסקים ושיווק - יתרון
• הזדהות עם מטרות הארגון.
• המשרה באזור אריאל

יש לשלוח קורות חיים בצירוף המלצות למייל amuta.office1@gmail.com
רק פניות מתאימות תענינה

14/03/2017

מחסנאי

לחברת סקייליין עגורנים, באזור התעשייה ברקן, דרוש מחסנאי במשרה מלאה למרכז הלוגיסטי.

התפקיד כולל :

ניפוק וקבלת סחורה , סידור המחסן , רישום ותיעוד התנועות במערכת המידע .
רישום ותיעוד תנועת העגורנים היוצאים ונכנסים למגרש .
המשרה בסביבת עבודה ממוחשבת הכוללת מערכת מסופונים.
הפעילות היא בשטח האחסנה הפתוח והסגור במרכז הלוגיסטי בברקן .

שעות עבודה : 7:00-16:00 + שעות נוספות.
ימי שישי אחת לשלושה שבועות.

דרישות התפקיד:
• ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה (מערכת פריוריטי –יתרון)
• עבודה עם מערכת מסופונים - יתרון
• רישיון בתוקף על מלגזה - יתרון
• ניסיון בעבודה עם excel ,word
• נכונות לעבודה פיזית
• יכולת הבנה טכנית
• עברית ברמת כתיבה טובה
• ראש גדול
תפקיד עם אופק ועתיד בסביבת עבודה משפחתית ויציבה
אנא לשלוח קורות חיים ל: jobs@sky-line.co.il

14/03/2017

מחסנאי/ת

לחברה מובילה בתחום הדלתות והפרזול דרוש /ה מחסנאי /ת. התפקיד כולל אחריות על ניהול מלאי החברה, אחריות על כניסה והוצאת סחורות מהמחסן, התפקיד כרוך בשילוב עם מח' התקנות של החברה, הכנת הסחורות לאספקה. רשיון מלגזה יתרון משרה מלאה, 07:30-16:00. מיקום העבודה: ראש העין.
קורות חיים ל-ran@stato.co.il

14/03/2017

מאבטחים/ות סיירים/ות

ליחידת אבטחה בשומרון דרושים מאבטחים/ות סיירים/ות
עבודה במשמרות
אפשרות לשעות הבוקר בלבד
מתאימה לסטודנטים
בעלי שירות צבאי מלא
מענק 2000 ₪ לבעלי קורס מוס"ח בתוקף.
שכר שעתי 28.5 ₪.
תנאים טובים למתאימים. קרן פנסיה וקרן השתלמות מהיום הראשון.
סביבת עבודה נוחה ומאתגרת.
לפרטים:
עוזי 054-9267349
משרד 072-2558771
פקס 072-2558773
14/03/2017

מחסנאים

למחסן בברקן נדרשים מחסנאים, רישיון מלגזה, ידע באקסל ומערכת מידע פריוריטי יתרון, קורות חיים sujob2@gmail.com
14/03/2017

דרושה מנהלת חשבונות

למשרד רו"ח באריאל
דרושה מנהלת חשבונות
עם ניסיון
למשרה מלאה
בסביבת עבודה נעימה ונוחה

לשליחת קורות חיים:
רוית שמעון
ravit@zvini.co.il

14/03/2017

דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר

לשילה הקדומה דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר.
תיאור התפקיד: קבלת לקוחות, מכירה בחנות, הכנת קפה והגשת מזון, עבודות מחשב ותפקידים שונים נוספים. עבודה מעניינת באווירה מדהימה.
עבודה עד 17:30, זמן סגירת האתר.
דרישות התפקיד – דיבור אנגלית שוטף חובה, יחסי אנוש מעולים, מאור פנים, ניסיון במכירות יתרון, חריצות, גיל 18 ומעלה. אפשרות לעבוד עד17:30 – שעת סגירת האתר,

לפנות למייל art@telshilo.org.il או 0527966630 מוריה
14/03/2017

פקידת שרות

לחברה העוסקת בתחום הייצור עבור חנויות בפריסה ארצית דרוש /ה פקידת שרות .
במסגרת התפקיד:
*טיפול בקריאות שרות של צרכנים.
*בירור מועדי אספקה וסטאטוס הזמנות.
דרישות
אוריינטציה שירותית
יחסי אנוש טובים
תודעת שירות
אין צורך בניסיון!
קורות חיים לשלוח אל ariel@rosi.co.il או beno008@walla.co.il
14/03/2017

למעון ברקן דרושה מטפלת למשרה מלאה

למעון ברקן דרושה מטפלת למשרה מלאה
תנאים טובים למתאימות .
לפרטים נוספים יש לפנות בטלפון
0503846275
03-9366851
איילת צין מנהלת מעון ברקן

14/03/2017

לחברת רהיטים פוטון העיר/האוס אין הממוקמת באזור תעשייה ברקן

לחברת רהיטים פוטון העיר/האוס אין הממוקמת באזור תעשייה ברקן דרושים:
1. תופרת מקצועית לתפירה וגזירה של מזרני פוטון
2. פקידות לוגיסטיקה ושירות לקוחות- ניסיון מוכח
קו"ח יש לשלוח למייל : center@housein.co.il ,לפקס:03-6042196 או טלפון 03-6130976
*המודעה לנשים וגברים כאחד

14/03/2017

מזכיר/ת כספים , רכזת הזמנות למענה טלפוני , עובדים/ות לקבלה של האתר

לשילה הקדומה דרושים –
1. מזכיר/ת כספים לטיפול בכספים והכנת חומרים להנהלת חשבונות היקף העבודה: 75%-100% משרה התחלה מיידית
2. רכזת הזמנות למענה טלפוני ובהזמנת לקוחות היקף העבודה: 75%-100% משרה עבודה לחצי שנה, התחלה מיידית פרטים נוספים: ü העבודה בשילה הקדומה בשעות משרד מקובלות. ü נא לציין לאיזה משרה מדובר ü לשליחת קורות חיים - avital@telshilo.org.il  רק פניות מתאימות ייענו.
3. עובדים/ות לקבלה של האתר. תיאור התפקיד: קבלת לקוחות, מכירה בחנות, הכנת קפה והגשת מזון, עבודות מחשב ותפקידים שונים נוספים. עבודה מעניינת באווירה מדהימה. היקף משרה: משרה מלאה ו/או תגבורים שלא על בסיס קבוע. עבודה עד 17:30, זמן סגירת האתר. דרישות התפקיד – דיבור אנגלית שוטף חובה, יחסי אנוש מעולים, מאור פנים, ניסיון במכירות יתרון, חריצות, גיל 18 ומעלה. אפשרות לעבוד עד17:30 – שעת סגירת האתר. לפנות למייל art@telshilo.org.il או 0527966630 מוריה

14/03/2017

מזכיר/ה מנכ"ל

לחברתנו דרוש/ה מזכיר/ה מנכ"ל
מהות התפקיד
- מתן תמיכה ומענה מקצועי לדרגי ניהול.
- הפקת דוחות, הכנת מצגות, עריכה והקלדה של מסמכים ומכתבים רשמיים.
- רישום פרוטוקולי ישיבה ומעקב אחר החלטות ויישומן, תיאום מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים.
- ניהול המשרד, קבלת אורחי החברה בשירותיות ואדיבות.
דרישות
- מגורים באזור אריאל
- ניסיון קודם בתפקיד דומה בחברה תעשייתית
- שליטה בסביבת אופיס
- אנגלית ברמה טובה
- ניסיון במערכת פריוריטי - מומלץ

לשליחת קורות חיים: sujob2@gmail.com


14/03/2017

דרוש/ה נהג/ת משאית מעל 15 טון + מנוף

דרוש/ה נהג/ת משאית מעל 15 טון + מנוף

לחברה מסחרית בברקן דרוש/ה נהג/ת משאית מעל 15 + מנוף לחלוקת ברזל מקצועי.
משאית צמודה לנהג!
052-4302765
14/03/2017

נהג חלוקה תושב הסביבה עם רישיון ב'

למחסן בברקן נדרש נהג חלוקה תושב הסביבה עם רישיון ב' (לפני 2007) ומעלה.
שעות העבודה 7:00-16:30, 5 ימים בשבוע.
העבודה כוללת הכנת הזמנות ויציאה לחלוקה, הכרת מערכות מחשב ובעל רצון ויכולת לימוד.
קורות חיים sujob2@gmail.com
14/03/2017

עובדי מקצועיים, חשמלאי/ הנדסאי חשמל.

לחברת "לבונה מערכות" במעלה לבונה
דרושים:
1. חשמלאי/ הנדסאי חשמל.
2. עובדים מקצועיים לעבודות בניין, צבע, גבס, אינסטלציה, ועבודות כלליות.

יכולת התנהלות עצמאית
תנאים טובים למתאימים, אפשרות קידום.

לפרטיים נוספים:
שחר- 052-42398487 sh@michlol.org
14/03/2017

דרוש רכז/ת מחלקה

למכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, דרוש רכז/ת מחלקה

אפיון התפקיד:
ניהול וסיוע אדמיניסטרטיבי במחלקת הלימוד, עבודה אל מול הסטודנטים במתן שירות, אחריות והובלת תהליך הלמידה .

במסגרת התפקיד:

5. הכנת תשתית מקצועית, ארגונית ומנהלית לביצוע מדיניות הנקבעת ע"י מנהלת המכללה הטכנולוגית .
6. ליווי אישי , טיפול ומענה לסטודנטים במחלקות לעניין רישום, תהליך הלמידה, מעקב נוכחות, טיפול בתיק הסטודנט עד השלמתו לצורך קבלת הדיפלומה.
7. עבודה אל מול ראש המחלקה לעניין תפעול המחלקה והשגת יעדיה, השווקיים והתפעולים .
8. עבודה אל מול גורמי המנהלה במיכללה ובאוניברסיטה לעניין תפעול המערך הפדגוגי והתפעולי במחלקה.

דרישות סף:
7. בעל/ת תואר הנדסאי /תואר אקדמי ממוסד מוכר.
8. יכולת ארגון, ניהול ותפעול מערכת אדמיניסטרטיבית
9. יכולת הובלת תהליכים יזמות והצגת תפוקות
10. דיוק, ועבודה במערכת ממוחשבת
11. תודעת שירות גבוהה, ולויאליות לארגון
12. מקצועיות, אחריות , אמינות , מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.

התפקיד לאיוש מיידי

קורות חיים ניתן לשלוח לגב' עדי מצויינים adime@ariel.ac.il
14/03/2017

בעל רשיון חשמל

דרוש/ה : בעל רשיון חשמל
היקף משרה: משרה מלאה
עיסוק בביקורות ארונות חשמל תעשיתיים לסוגיהם
התפקיד כולל: בדיקות תקופתיות באתרי הלקוחות אצל מגוון לקוחות בארץ
העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
שרותיות
רקע טכני - חובה.
יכולת עבודה עצמאית
ניסיון קודם בלוחות תעשייתיים - יתרון
רשיון ITC - יתרון
תעודות טכניות רלוונטיות, טכנאי /ת /הנדסאי /ת חשמל / אלקטרוניקה / מכשור - יתרון.
חשמלאי /ת מוסמך /ת - יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קורות חיים
Info@thermo-tech.co.il
21/03/2017

מזכיר/ה כללי/ת

לחברה גדולה ומתפתחת בא. ת. ברקן דרוש/ה מזכיר/ה כללי/ת
לעבודה אדמיניסטרטיבית וניהול אנשי שטח.
בעל/ת יכולת עמידה בתנאי לחץ, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים.
למשרה מלאה, ימים א' עד ה' בין השעות 7:30- 16:30.
נא לשלוח קו"ח לפקס 03-9365575 או למייל office@galran.co.il

14/03/2017

נהג/ת חלוקה מעל 15 טון

נהג/ת חלוקה מעל 15 טון לחברה מסחרית ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי דרוש/ה נהג/ת משאית מעל 15 טון + מנוף.
משאית צמודה לנהג.
החברה ממוקמת בברקן.
תנאים טובים למתאים/ה.
052-4302765
14/03/2017

עובד/ת סוציאלי/ת ומדריך/ת שיקום

ל"ידיד נפש"- דיור מוגן בקהילה דרוש/ה: עובד/ת סוציאלי/ת ומדריך/ת שיקום לעבודה מתאגרת ומרתקת בליווי נפגעי נפש המתגוררים בקהילה.
עו"ס- התפקיד כולל: עבודה פרטנית מול האדם ומשפחתו, בניית תכניות שיקום ושילוב בקהילה, עבודה מערכתית מול גורמי טיפול נוספים, ריכוז והדרכת צוות מדריכי שיקום, השתתפות בישיבות צוות ופורומי שיקום.
אזור העבודה: שומרון
ההכשרה הדרושה: עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה (תואר שני), קרימינולגיה קלינית, ריפוי בעיסוק, בריאות הנפש קהילתית.
תפקיד מדריך/ת השיקום: התפקיד כולל ליווי, תמיכה והדרכה בכל תחומי החיים (כגון: ניהול משק בית, תקציב, תעסוקה, בריאות, ליווי לשירותים בקהילה ועוד), זאת בהתאם לתוכנית השיקום של כל דייר.
אזור עבודה: קרני שומרון
לשני התפקידים תינתן הדרכה מקצועית פרטנית. מדובר בעבודה מאתגרת ומספקת, המאפשרת התפתחות ולמידה אישית ומקצועית. אפשרות להמלצות עבור סטודנטים. ניידות חובה. שכר הולם.
אזור עבודה: שומרון.
לפרטים נוספים- כנה 0523115732
קורות חיים יש לשלוח ל kana@amalgroup.co.il
כנה צאושו
מתאמת שיקום- אזור השומרון
ידיד נפש
0523115732
14/03/2017

דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר

לשילה הקדומה דרושים עובדים/ות לקבלה של האתר.
תיאור התפקיד: קבלת לקוחות, מכירה בחנות, הכנת קפה והגשת מזון, עבודות מחשב ותפקידים שונים נוספים. עבודה מעניינת באווירה מדהימה.
עבודה עד 17:30, זמן סגירת האתר.
דרישות התפקיד – דיבור אנגלית שוטף חובה, יחסי אנוש מעולים, מאור פנים, ניסיון במכירות יתרון, חריצות, גיל 18 ומעלה. אפשרות לעבוד עד17:30 – שעת סגירת האתר,

לפנות למייל art@telshilo.org.il או 0527966630 מוריה
14/03/2017

דרוש רכז/ת מחלקה

למכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, דרוש רכז/ת מחלקה

אפיון התפקיד:
ניהול וסיוע אדמיניסטרטיבי במחלקת הלימוד, עבודה אל מול הסטודנטים במתן שירות, אחריות והובלת תהליך הלמידה .

במסגרת התפקיד:

1. הכנת תשתית מקצועית, ארגונית ומנהלית לביצוע מדיניות הנקבעת ע"י מנהלת המכללה הטכנולוגית .
2. ליווי אישי , טיפול ומענה לסטודנטים במחלקות לעניין רישום, תהליך הלמידה, מעקב נוכחות, טיפול בתיק הסטודנט עד השלמתו לצורך קבלת הדיפלומה.
3. עבודה אל מול ראש המחלקה לעניין תפעול המחלקה והשגת יעדיה, השווקיים והתפעולים .
4. עבודה אל מול גורמי המנהלה במיכללה ובאוניברסיטה לעניין תפעול המערך הפדגוגי והתפעולי במחלקה.

דרישות סף:
1. בעל/ת תואר הנדסאי /תואר אקדמי ממוסד מוכר.
2. יכולת ארגון, ניהול ותפעול מערכת אדמיניסטרטיבית
3. יכולת הובלת תהליכים יזמות והצגת תפוקות
4. דיוק, ועבודה במערכת ממוחשבת
5. תודעת שירות גבוהה, ולויאליות לארגון
6. מקצועיות, אחריות , אמינות , מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.

התפקיד לאיוש מיידי
קורות חיים ניתן לשלוח לגב' עדי מצויינים adime@ariel.ac.il
14/03/2017

משרת הנהלת חשבונות ראשית עד מאזן סוג 3

דרושה משרת הנהלת חשבונות ראשית עד מאזן סוג 3
מסודרת עם ניסיון של שלוש שנים בתחום
(הקלדת הוצאות ,ניפוק חשבוניות קבלות, התאמת כרטיסי אשראי ובנקים, תשלומי ספקים וניהול דוח גיול לקוחות
ניהול שוטף של תזרים
עזרה בעבודה משרדית
שעות עבודה : 08:00-17:00
עבודה באזור תעשייה ברקן
מייל לשליחת קו"ח: hiframeoffice@gmail.com

14/03/2017

עוזר/ת מנהל תפעול

לחברה מסחרית ותיקה ומובילה בתחום הברזל המקצועי דרוש/ה עוזר/ת מנהל תפעול.
התפקיד כולל -
קבלת הזמנות ממחלקת המכירות וחלוקת העבודה לביצוע
קבלת סחורה מספקים
שיבוץ סידור עבודה לנהגים ומעקב אחרי ביצוע
סיוע למנהל התפעול בפתרון בעיות/תקלות
ממלא מקום מנהל התפעול בהיעדרו

ימים א'-ה' שעות עבודה 6:30-17:00
שליטה בתוכנות אופיס וורד, אקסל
עדיפות לבעל רישיון מלגזה
עדיפות לבעל רישיון ג'

קורות חיים נא לשלוח ל- rhakim@zahav.net.il
או פקס - 03-6240031
14/03/2017

מנהלת חשבונות שלב 2

לחברת אבטחה בישוב ברקן דרושה:
מנהלת חשבונות שלב 2, חצי משרה
דרישות התפקיד:
1. ניסיון של שנתיים לפחות במשרד רואה חשבון/ יועץ מס
2. סדר וארגון חובה
3. עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
4. גמישות בשעות

תחילת עבודה ב01/01/17, קורות חיים לשלוח מייל asaf@ttzevet5.co.il
טלפון לבירורים: אסף 0527581114
10/01/2017

איש/ת מכירות בק אופיס

לחברת פנחס היישריק הממוקמת באזור התעשייה החדש בברקן דרוש/ה איש/אשת מכירות בק-אופיס.
התפקיד כולל תמיכה בסוכני המכירות בשטח, הכנת הצעות מחיר, קבלת הזמנות מלקוחות,
ומכירות ללקוחות קיימים.
שעות עבודה ימים א'-ה' 7:00-17:00
דרישות:
יכולת תקשורת מעולה, זריזות, פלפליות ויוזמה.
עדיפות לניסיון קודם במכירות.
הגעה עצמית למקום העבודה.

כתובת אתר האינטרנט של החברה www.hisherik.co.il

קו"ח נא לשלוח ל - rhakim@zahav.net.il
12/12/2016

מפעל מתכת "שלייסנר" בברקן מחפש עובדים / עובדות בתפקידים הבאים:

- עובד /ת ייצור – עבודה מעט פיזית.
- תמחירן / נית – חובה רקע בקריאת שרטוטים מכנים.
- מנהל תפ"י – חובה רקע בקריאת שרטוטים מכנים.
- מבקר איכות – חובה רקע בקריאת שרטוטים מכנים.
- פקידה – יתרון לרקע בקריאת שרטוטים מכנים.
לפרטים - נדב שלייסנר-
טל: 03-9367276 פקס: 03-9366183 מייל: bslisnr@netvision.net.il
12/07/2016

לחברת וי גולד בא.ת אריאל מערב- דרוש מהנדס אזרחי לניהול פרויקטים (PM)

*פרטים בפנים*
11/04/2016

דרוש/ה מבקר/ת איכות תהליכים

דרישות התפקיד: בעל ניסיון במקצוע או בתפקיד דומה לפחות שנתיים, בעל הסמכת הבטחת איכות ו/או בעל תעודת
השכלה טכנית- טכנאי/הנדסאי מכונות, קריאת שרטוטים מכניים ברמה טובה מאוד. עברית דיבור, קריאה וכתיבה ברמה טובה,
אנגלית קריאה ברמה טכנית. כישורי מחשב - OFFICE, PRIORITY, יחסי אנוש נאותים עם כל העובדים,
בעל אחריות ואמינות גבוהה. עבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.
תיאור התפקיד: חברה המתמחה בגימור מתכות לתעשיית התעופה החלל וה-הייטק, דרוש/ה מבקר/ת איכות לצורך בחינה
בתהליך, בקרת עובדים לביצוע העבודה עפ"י מפרטים כתובים והתקשרות מול לקוחות וגורמי הנדסה.
תפקיד מאתגר ומעניין המכיל חשיפה לעולם התעופה והחלל.
קו"ח יש לשלוח למייל : Oksana.b@evyg.co.il, לפרטים נוספים טלפון: 052-5797105.
1/12/2015
דרונט בניית אתרים