מחלקת שכר אחראית על עיבוד ותשלום שכר לעובדי המועצה וגימלאיה על נגזרותיהם:

  • דיווח ותשלום למס הכנסה, ביטוח לאומי, קופות גמל , פנסיה והשתלמות ועוד.
  • יישום הסכמי שכר  קיבוציים וכלל ארציים.
  • דיווח למשרדים ממשלתיים.
  • הכנת דוחות לגורמים שונים לצורך אישור ובקרת תקציב.
  • עדכון נתוני שכר המתקבלים מאגף משאבי אנוש וגורמים פנימיים נוספים.

נתינת שירות לעובדים בכל פנייה בנושא משכורתם.


פרטי יצירת קשר

בת ציון רונצקי
מנהלת מחלקת שכר

צפנת מה-טוב
רכזת שכר

מרים משולם
מ"מ רכזת שכר

אודהליה קהתי
רכזת שכר



טפסים וקישורים


תאום דמי ביטוח לאומי:

במצב בו העובד עובד ב – 2 מקומות עבודה ומרוויח במקום העיקרי פחות מ60% מהשכר הממוצע במשק (2018- ), עליו לבצע תאום ביטוח לאומי.